יום שני, 19 בנובמבר 2018

התקנת סורגים במרכז

סורגים יכולים להעלות את הבטיחות של המשפחה שלכם בכמה מישורים. הדבר הראשון שהם עושים זה להבטיח שהילדים שלכם לא ייפלו מהחלון, ואנו לא ממליצים לכם לחשוב שלכם זה לא יקרה, והדבר השני שהם עושים זה להוריד עוד יותר את הסיכוי שיפרצו אל הבית דרך החלון. מה לגבי הפן העיצובי?

הכירו את סוגי הסורגים השונים

יש לא מעט אנשים שרוצים להתקין סורגים בבית ומבינים עד כמה הם חשובים ומשנים את החיים לטובה, אך בסופו של דבר מחליטים לא לעשות זאת בגלל העיצוב. אין ספק שהעיצוב בבית הוא אחד הפרמטרים החשובים ביותר לאיכות החיים אך מה שאנשים רבים לא מבינים זה שלא רק שהסורגים לא יפגעו בעיצוב אלא ישפרו אותו משמעותית. אמנם סורגים יכולים להשרות אווירה של כלא אך כיום זה כבר לא תירוץ כי כבר יש סורגים מעוצבים מרשימים במיוחד שיכולים להיות להפוך את הבית שלכם להרבה יותר מרשים ואפילו להרבה יותר יוקרתי.

קבעו את המחיר שמתאים לכם

אם אתם רוצים לבחור סורגים חדשים לבית ואתם מתעניינים בסורגים מעוצבים, חשוב מאוד שתעברו על כל הסוגים השונים שיש. יש סורגים מחומרים יוקרתיים במיוחד כמו אלומיניום בעל מרקם חלק, יש כאלו בעלי עיטורים מרהיבים שמעשירים את הטון העיצובי בחלונות ויש אפילו סורגים שקופים שלא נראים מרחוק. ארי שבחנתם את כל סוגי הסורגים כדאי מאוד שתתחילו להתקבע על סוג הסורגים המבוקש וכמובן על התקציב שלכם. אם לא תעבדו לפי תקציב מקסימלי יהיה לכם קשה מאוד לבחור את הסורגים כך שלמעשה הבחירה שלכם תהיה הרבה יותר קשה וארוכה.

מה המחיר הממוצע של סורגים?

המחיר הממוצע של סורגים נע בין 200 ועד 600 שקלים אך לא כאשר מדובר על סורגים מעוצבים. אם אתם רוצים סורגים מעוצבים טווח המחירים יעלה משמעותית עד כדי 500 ועד 1500 שקלים למטר רבוע. חשוב לזכור שטווח המחירים יהיה מצומצם הרבה יותר אם תחליטו אלו סורגים מתאימים לכם, כמו למשל סורגים שקופים או סורגים מחומרים מסוימים, סורגים עם עיטורים מעוגלים וכן הלאה. למשל, סורגים מעוצבים רגילים שאינם שקופים אך עשויים מחומרים יוקרתיים יכולים לעלות בין 600 ועד 1200 שקלים למטר רבוע כאשר סורג שקוף יתחיל מהמחיר הזה.

אלו סורגים נפוצים בימינו?

כאשר מדברים על סורגים מעוצבים למגזר הפרטי אי אפשר שלא לציין כיום את מגמת העלייה המרשימה של הסורגים השקופים. יותר ויותר ישראלים מבינים שבהשקעה של כמה מאות שקלים יותר מההשקעה שגם ככה רציתם להשקיע בחלונות הבית לקניית סורגים חדשים, אפשר לקבל סורגים שקופים שיכניסו אווירה חדשה לגמרי בבית שלכם. כאשר מדובר בבתים צמודי קרקע נפוצים יותר הסורגים עם העיטורים המעוגלים שנותנים טון עיצובי מרשים מאוד לבית מכל זווית חיצונית שיסתכלו עליו.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה