יום ראשון, 18 ביוני 2017

סורגים כדי לאבטח את הבית


סורגים: כדי לאבטח את הבית

הסורגים בדרך כלל נתפשים כמצרך לא רצוי ואנשים לא מעוניינים להתקין אותם כי הם חושבים שזה מעניק תחושה של כלא לבית. זוהי הנחה שגויה כיוון שהיום יש כל כך הרבה סגנונות של סורגים ויש גם אפשרות להתקנת סורגים מעוצבים כך שלא רק שהם לא יגרעו מעיצוב הבית אלא ישפרו אותו. ישנם סורגים בצבעים רבים ובעיטורים שונים שיכולים להיות יוצאי דופן. משמעות הסורגים חשובה מאוד ומלבד העובדה שהם מונעים מהילדים שלכם ליפול במשחק ליד החלון הם שומרים על הבית שלכם בצורה טובה יותר. גם אנשים שלא גרים בקומות גבוהות בוחרים להתקין סורגים כיוון שכך הסיכוי שיפרצו להם לבית בצורה מוצלחת פוחת משמעותית. גם אם הסורגים לא ימנעו פריצה לחלוטין, הם מרתיעים את הפורץ ומעכבים אותו במידה ניכרת.

אלו סורגים מתאימים כדי לאבטח את הבית?

• בניגוד לסורגים שאמורים להגן מפני נפילות ומותקנים בצורה מעט שונה, סורגים למען אבטחת הבית צריכים להיות חזקים מאוד ולאו דווקא במה שקשור ליכולת העמסה עליהם אלא על יכולת העמידות כנגד מכות חיצוניות. אם פורץ מגיע אליכם הבית הוא ככל הנראה יבדוק את האפשרות של כניסה דרך החלון והוא יביא עמו כלים כדי לנסר את הסורגים או לתלוש אותם ממקומם. סורגי מתכת יציבים הם הסורגים הטובים ביותר כדי למזער את הסיכוי שלו להצליח עד כמה שניתן.

• סורגים שמאבטחים את הבית יכולים להיות סורגים מעוצבים בדיוק כמו כל סורג אחר. כיום הסורגים עצמם חזקים מאוד וגם הסטנדרט מספיק כדי לעכב את הפריצה בלי צורך בחומר קשה במיוחד. עם זאת, סורגים איכותיים וקשים לא מספיקים ויש צורך להתקין אותם בצורה נכונה כדי למזער את סיכויי הפריצה.

כיצד ניתן להתקין סורגים בצורה שתמזער סיכוי לפריצה?

יש כמה וכמה סוגי סורגים ולכל אחד מהם יש התקנה שונה. אם אתם רוצים סורגים מעוצבים שימנעו פריצות, אתם חייבים לדאוג שמקום חיבור הסורגים לקיר לא יהיה חשוף בצד החיצוני. ברגע שהצד שמוברג לקיר נמצא בצד החיצוני ניתן להכות בו בחוזקה ונוח מאוד לתלוש את הסורגים ממקומן. לעומת זאת, סורגים שמחוברים מבפנים או שבסיסם בתוך הקיר יהיו בלתי ניתנים לתזוזה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה