יום חמישי, 19 באוקטובר 2017

הצורך במעקות וגדרות


בבתים פרטיים ובדירות מגורים ישנו צורך באבטחה והגנה של הבית ושל היושבים בו בכל דרך אפשרית. כיום, רבים נוקטים באמצעים כמו מערכות אבטחה ואזעקה, סיסמאות לכניסה לסביבת המגורים וכדומה, אך ישנו אמצעי ישן וטוב וחשוב לא פחות- הקמת גדר ומעקה.

חשיבות המעקה והגדר בבית פרטי

כאשר אנו מדברים על בית פרטי, כזה עם קומות או אפילו בית קרקע, אנו מבינים כי ישנה חשיבות רבה להקמת מעקות וגדרות בו לצרכי בטיחות וביטחון כאחד. בהתייחס לבטיחות, הכוונה היא למעשה למעקה המשמש כמקור תומך לאנשים הזקוקים עזרה ותמיכה בעת עלייה במדרגות. המעקה איננו קריטי רק בבתים עם קומות אלא חשוב גם כן בבתים בהם יש עלייה קצרה של מדרגות (או ירידה כמובן) מהבית אל החוץ. המעקה בבית עם קומות הוא אמצעי קריטי וחשוב לתמיכה בעת העלייה או הירידה במדרגות ומשמש להגנה מפני נפילה מגרם המדרגות. הגדר, מאידך- משמשת לביטחון. בית פרטי אשר איננו מוקף בגדר, בין אם מדובר בגדר המרושתת מצלמות או "גדר טיפשה", הגדר מגינה מפני פולשים חיצוניים ומעכבת כל ניסיון לפריצה אל תוך מתחם הבית ולכן מהווה גורם ביטחון ראשון במעלה.

חשיבות המעקה והגדר בדירות מגורים

בדירות מגורים הצורך במעקה וגדר הוא זהה לזה שבבתים הפרטיים. בבנייני מגורים כמובן שיש גרם מדרגות, בחלק מהבניינים יש רק מדרגות ואין מעלית (בעיקר בבניינים הישנים יותר) ולכן ישנה חשיבות רבה להתקנת מעקות לצורך תמיכה ובטיחות של העולים והיורדים. באשר לגדר, בנייני מגורים ברובם אינם מגודרים, אך כיום ניווכח כי בבניינים החדשים נוטים לגדר את הקומפלקס של הבניין, סביב החצר והמדשאות, על מנת לשמר את הביטחון של הדיירים וכמובן, גם לשמור על הקומפלקס של הבניין מפני וונדליזם או השחתת רכוש מסוג כזה או אחר. לעיתים הגדר תהיה מצוידת במנעול חשמלי הדורש סיסמא או מפתח אותו יש רק לדיירי הבניין.

סוגים שונים של מעקות וגדרות

כיום ניתן למצוא סוגים שונים של מעקות וגדרות. כאמור לעיל, ניתן לבחור בגדר מרושתת מצלמות, או כזו ללא, גדר אשר מצוידת במנעול חשמלי או כזאת "טיפשה" אשר ניתן לפתוח בקלות, גדר נמוכה או גבוהה, מעץ או מברזל וכדומה. יש אופציות אינסופיות ולרוב וועד הבניין או הבעלים הפרטי של הבית יקבע את סוג הגדר. באשר למעקה, גם שם יש אפשרות לבחור ממגוון סוגים- בעיקר הקשורים לחומר ממנו עשוי המעקה. במסגריית נחום תוכלו למצוא מגוון רחב של מעקות וגדרות לביתכם או לבניין המגורים, תוכלו להיוועץ עם מיטב המוחות מהתחום באשר לבחירה היעילה והאסתטית ביותר המתכנסת לכדי התקציב שלכם. במידה והנכם מעוניינים בהקמת גדר או מעקה בביתכם או בבית העסק שלכם, צרו קשר עוד היום עם מסגריית נחום בטלפון מספר 1800-53-60-60.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה