יום רביעי, 25 באוקטובר 2017

סורגים מעוצבים לבית פרטי



התקנה נכונה של סורגים יכולה למנוע נפילות, להגן מפני פריצות ולהעלות את ערך הבית הפרטי. בנוסף, דגמים מעוצבים משדרגים את המראה החיצוני של הבית והחצר.

אמצעי מיגון לבתים פרטיים משמשים לעוד מגוון רחב של צרכים ומטרות. הם מיועדים בראש ובראשונה למניעת נפילות של תינוקות, ילדים או בעלי חיים מקומות גבוהות ולכן נפוצים בבנייני דירות משותפים. אפשר להתקין אותם מיד אחרי הכניסה לדירת יד שניה או לדרוש אותם מהקבלן בדירות חדשות.

במקביל, האמצעים הקיימים משמשים להגנה מפני פריצות. הם מייצרים הרתעה כלפי עוברים ושבים, פורצים וגנבים וברמה הטכנית גם לא מאפשרים חדירה של גורמים לא רצויים לתוך הבית. את אמצעי המיגון המובילים לחלונות מייצרים מאלומיניום, מתכת וברזל וניתן לשלב עליהם אמצעים דקורטיביים בלי לפגוע ברמת המיגון הקיימת. 

התקנת סוגים שונים של סורגים מעוצבים

בשנים האחרונות החלו בעלי בתים פרטיים להבין שהם לא חייבים להתרשם על המראה של אמצעי המיגון לטובת הבטיחות. כתוצאה מכך חלה עלייה בביקוש לסורגים מעוצבים, ויש כיום לפחות מספר סגנונות בולטים שניתן להצביע עליהם:

א. אמצעי מיגון מתקפלים – התקנה של פתרונות אסתטיים ויצירתיים משתלבת עם אמצעי מיגון מתקפלים בדירות פרטיות בכל רחבי הארץ. לצד אמצעי המיגון הקבועים יש אמצעי מיגון נפתחים ומתקפלים שאותם נהוג לנעול כאשר יוצאים מהבית למשך זמן רב. 


ב. אמצעי מיגון שקופים – עוד חידוש בתחום של אמצעי מיגון לבתים פרטיים מדגיש את היתרונות של שקיפות לעומת שימוש במתכת. המתכת הרגילה כמובן עמידה וחזקה, אך בעזרת אמצעי מיגון שקופים שכמעט ולא נראים לעין אפשר לשמור על החזות של הבית הפרטי ולשדרג אותו.


ג. אמצעי מיגון בהתאמה אישית – נגמרו הימים שבהם בעלי בתים פרטיים נאלצו לבחור אמצעי מיגון מתוך קטלוג סגור והיום אפשר לתכנן אותם בהתאמה אישית. התאמת סורגים לבתים פרטיים מתבצעת לפי מידה, גודל, עיצוב, צבע, חומרי גלם ואפילו מחיר. 

התרומה של אמצעי המיגון

בעלי בתים פרטיים צריכים לקחת בחשבון את כל מערכת השיקולים כאשר הם מחפשים דרכים לשדרג את הנכס ולשמור על הערך שלו. בין היתר, כדאי להם לזכור שיש לאמצעי המיגון תרומה גדולה. 
סורגים מייצרים תחושת בטיחות והם הופכים את הדירה לנכס שבו כדאי להשקיע. אחרי השקעה חד משמעית בהתקנת אמצעי המיגון ניתן לפרסם את הבית הפרטי להשכרה או מכירה, לפתוח אותו גם לשוק של בעלי משפחות עם תינוקות וילדים קטנים ולמעשה להעלות את ערכו בעשרות אחוזים.
לסיכום, הדור הבא של אמצעי המיגון כבר כאן ובעלי הבתים הפרטיים הם הראשונים ליהנות מכך. השילוב בין מיגון חזק ברמה גבוהה לבין מראה אסתטי מעוצב מוכיח את עצמו. הוא מתאים לכל סוגי החלונות ואפשר לשלב אותו גם בדירות שנמצאות בקומות גבוהות של בניינים. 



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה