יום שלישי, 21 בנובמבר 2017

הזמנת סורגים יד שניה


כל אחד רוצה להגן על היקר לו בין אם מדובר על העסק או על הבית. ההגנה יכולה להיות בדמות מערכת אזעקה, כספות שיגנו על הרכוש ועל הכסף שנמצא במקום או הצבת שומרים. סורגים הם קו הגנה חשוב מאוד שיכול לא רק למנוע פריצות וגניבות אלא גם למנוע נפילות וכך למעשה הם הופכים להיות קו הגנה חשוב, פשוט וזול.

הסורגים ששומרים על מקום בטוח

הסורגים יכולים לשמש למגוון רחב של שימושים ויש מגוון רחב של סוגים כך שכל אחד יכול לבחור מה שהוא רוצה. הסורגים יכולים להיות דקים או עבים, יכולים להיות עם צורות ויכולים להתאים לכל חלון וכמובן לדלתות שלמות וגדולות כמו למשל במקרה של עסקים. המחיר שלהם מורכב מהגודל שלהם אך גם מפרמטרים נוספים כמו העיצוב שלהם, החוזק שלהם וסוג ההתקנה שנהיה משמעותי בעיקר למי שרוצה להתגונן מפני גנבים. בגלל שהמחירים לא תמיד מתאימים ליכולת התקציבית, אנשים רבים שוקלים לרכוש סורגים יד שנייה, דבר שיכול להיות משתלם מאוד.

אלו סוגי סורגים יד שנייה ניתן למצוא?

כל סוג סורגים שקיים במדינה ניתן למצוא גם יד שנייה וזו למעשה אחת האפשרויות המשתלמות ביותר שיש בגלל ההבדלים במחיר. יש מספר סוגי סורגים כאשר הנפוצים ביותר הם אלו למתאר הביתי שלמעשה יכולים להתאים לכל חלון. הסורגים הללו יכולים להיות סורגים ישרים או סורגים עם מרווח מעוגל שבו ניתן להכניס את הראש ולהביט למטה או לתלות שמיכות ובגדים לייבוש ולאוורור. יחד עם הסורגים הללו ניתן למצוא סורגים יד שנייה שמתאימים לעסקים. סורגים אלו גדולים מאוד ויכולים להיפתח ממש כמו דלת והם יקרים יותר בגלל הגודל שלהם. 


האם נכון ואפשרי לקנות סורגים יד שניה ולהרכיבם?

הבעיה הכי גדולה ברכישת סורגים יד שנייה היא ההתאמה שלהם למקום המיועד. חשוב לזכור שברגע שהם לא יתאימו למקום שבו הם מותקנים בצורה מדויקת הם יכולים להיות בחירה רעה מאוד שתציב אתכם בסיכון, בעיקר אם מדובר על סורג שאמור להתאים לעסק. באופן כללי ניתן לקנות סורגים יד שנייה ולהתקין אותם, לעתים משימה פשוטה וקצרה, אך כדי להרכיב אותם בצורה זו יש צורך בידע מקצועי ובמתקין מתאים. בנוסף, קיימת אפשרות להתאים את הסורגים לגודל אך לא תמיד זה משתלם ולעתים סורג חדש עדיף.

מה הבדלי העלויות בין סורגים יד ראשונה לשנייה?

ההבדלים במחירים הם הפרמטר שגורם לאנשים לשקול מלכתחילה לקנות סורגים יד שנייה ולא סורגים חדשים. כמובן שהמחיר משתנה מאוד לפי מצב הסורג כאשר ישנם סורגים יש שנייה במצב רע מאוד, כאשר הם מחלידים, שינו את צבעם או דורשים ציפוי מחודש, כאשר יש סורגים עקומים או כאלו שנפרצו, לעומת סורגים שנראים ממש כמו חדשים והסיבה שהם נמכרים היא חידוש או חוסר צורך בהם. ההבדלים יכולים להיות של 40 אחוזים ואף יותר, כמובן תלוי בסוג הסורג ובמצבו, כאשר לצורך דוגמה סורג חדש שיעלה 200שקלים למטר רבוע יעלה 100-120 שקלים מיד שנייה.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה